Apocalipse do porco

15 janeiro 2006

Dente azul

Din dos libros que son moi ciumentos. Cando deixas que un libro teu marche con alguén, é doado que non volte ó teu poder.

Arestora, esto mesmo debe decirse dos CD, ¿alguén bota en falta algún na sua casa?

Se cadra víchedes na televisión o anuncio ese no que a roupa vai parar a unha secadora. O mesmo parece que pasa cos libros e mais cos CD.

O que xa é mais raro é perder os dentes.

Tamén é raro ter un dente azul, ¿ou non?

Jandrix ten un dente azul. Será pola profesión.

O caso é que o ten, pero o ten lonxe. Ainda que o dente xa estivera tres veces en Vigo dende que marchou da súa casa, agora mesmo está en A Coruña. Hei confesalo, o teño eu. Non quero quedar co dente, pero xa sabedes que non son doados de arrincar. Tentareino a proxima vez cunha porta. O método tradicional, xa sabedes. O caso é que só con que fora á do dentista estaría arranxado.

Francamente, é por facerlle un favor, ¡se non lle cabe no seu cuarto!
Como seguro que o toma polo que non é vou ter que llo devolver.

Agora xa o sabedes todos.



Por certo: Se algún ten algo que decir, que non o pense tanto e que deixe a súa aportación, ¡que non hai que rexistrarse!

Si que vos pido que deixedes o nome para saber quen escribe a mensaxe.

Porque...estades aí ¿non?

¡ECO!


¡ECO!

2 Aportacións dos visitantes:

  • ESTÁS FEITO UN POETA!!!!!!!!!!
    Aser

    Por Anonymous Anónimo, ás 15/1/06 23:12  

  • Non, sabía eu que non debía falar da miña situación persoal...
    Non, sabía eu que non debía falar da miña profesión...
    Non, sabía eu que non debía falar e tirar de fórceps ¡qué ostia!.
    Iso sí, hai dúas cousas positivas que se poden tirar deste post, ghanito:
    1. Non puiden seguir coa miña folga de ratos caídos despois da mudanza dende Opera, e unha vez aberta a veda...

    2. Se alguén non sabe qué regalarche...

    Por certo, que alguén dos que tiveron a oportunidade de coñecer a ese gran cantante comente as súas "experiencias relixiosas", que eu non o coñezo e morro coas gañas de poñer algo pero non o vexo decoroso.

    JANDRIX

    Por Anonymous Anónimo, ás 16/1/06 00:00  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com