Apocalipse do porco

11 fevereiro 2006

Carta de queixa

Hai dúas semáns tivemos unha cea na nosa casa, aqui en A Coruña e convidamos algúns amigos.

Uns deles, que esta semán forón pais (noraboa Martín e Cris, e benvido Álvaro) comentaron que botaran nos buzós do seu edificio unha carta de queixa.

Onte, fun coñecer a Álvaro e vin a carta cos meus ollos ¡era certo!.

Ainda non teño escaner, vouno ter logo, pero ainda non, así que fíxenlle unha foto co móbil. Como non tiña moi boa calidade, copieina para que se puidera leer con comodidade.


A carta é a seguinte (AVISO, A CARTA TEN UNHA LINGUAXE NON APTA PARA TÓDO-LOS PÚBLICOS, non é coña):

Queridos vecinos del número tal de la calle cual:

Deben ustedes saber que en su bloque en el primero A, se ejerce la prostitución, yo mismo fui cliente de ese antro, y lo que ven ustedes por detrás de esta carilla es una carta que le escribí al “dueño” al quedar yo muy insatisfecho con los servicios prestados

Que tengan un buen día

:)))))))))

____________________________________________________________

Querido proxeneta:

A ver si te suena este anuncio

Travesti sindy guapísima 18 años 20 cm, activa-pasiva, complaciente, cariñosa. Hazme el amor apasionadamente. 645.571.679

Estuve ahí y pagué 100 euros para follármela, para darle por el culo, y la persona esta de complaciente no tiene nada, me dijo que no estaba bastante empalmado y que su culo era muy estrecho al final lo único que me dejó hacer es hacerme una paja mientras le tocaba la polla. Y te aseguro que no me gasto 100 euros para hacerme una paja, en casa las tengo gratis.

Por otro lado me trató mal, fue maleducada conmigo y me amenazó. Y te aseguro que no me gusta que me amenacen. Te lo aseguro que no.

Abajo hay un correo electrónico, úsalo y ponte en contacto conmigo, a ver si podemos solucionar esto por las buenas y me vas a devolver la pasta porque me siento estafado y yo no tengo la pasta para tirarla y te aseguro que no tengo cara de tonto, yo no pago 100 euros para que no me de su culo y se ponga más borde que dios. Tienes 3 días, si no recibo un correo tuyo buscaré otra forma de tocarte las narices, y créeme que puedo tocártelas. Recuerda que se dónde vives y créeme cuando te digo que puedo mandarte a es piso algún que otro funcionario del estado. Pero bueno, me gustaría resolver esto por las buenas si es posible

:)))))

estoymuycabreado@hotmail.com

3 días ni un segundo más o yo me pondré en marcha

Garántovos que a carta era tal cual a copiei.

Non ten moito estilo, pero amosa un certo grado de educación e incluso apostaría que non é de alguen moi vello, entre outros detalles polo do correo electrónico. Non probei a madar nada a esa dirección. Se vós queredes...

Tampouco probei co número de móbil.


O único que non entendo moi ben é qué quere dicir con eses dous puntos e parenteses ó final de cada un dos dous escritos, porque supoño que non estará a rir, ¿non si?

0 Aportacións dos visitantes:

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com