Apocalipse do porco

24 março 2006

¿Calvin ou Hobbes?

Seguramente, todos coñecedes as historias de Calvin e Hobbes.

Algúns, como Turuto ou Melo, son incondicionais.

Non é o meu caso, por sorte ou desgraza (supoño que desgraza) ainda estou colléndolle o xeito.

Hai pouco descubrín, non preguntedes onde, que non sabería decilo, porque foi surfeando ó chou, un test para descubrir se és mais Calvin ou mais Hobbes.

É a tarefa que vos deixo para a fin de semán mentras eu tomo as augas en Mondariz. Se teño oportunidade deixarei algo aquí mañá 25, se non, tendes ata o domingo para traducir o test e dicirme se sodes mais Calvin ou Hobbes.

3 Aportacións dos visitantes:

  • Vou facelo esta fin de semana, vale ?.
    Disfruta das augas de Mondariceta que era como dicia un amigo meu cando era pequeno e miraba o nome nas botellas.
    Un saudo.

    Por Blogger acedre, ás 24/3/06 04:38  

  • You are 50% Calvin and 50% Hobbes
    Primero, no tengo ni idea de ingles asi que lo he echo con mis recuerdos de instituto.
    Segundo, me lo creo un tio como yo con 102 personalidades es incapaz de decidirse por una.
    Soy Calvin y Hobbes!!!

    Por Blogger zeke, ás 24/3/06 11:55  

  • 30% Calvin- 70% Hobbes.

    Por Blogger acedre, ás 25/3/06 05:11  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com