Apocalipse do porco

25 março 2006

Sen non hai fillos...

Haberá alomenos sobriñas.

Xa vai ser a miña cuarta sobriña. A primeira desde que casei.

Polas fotos que lle sacaron onte parece que vai ser un chisco tímida, que non parou de tapar a cara ca man.

Podedes ver un ollo, o nariz e un dediño da man.

Disque se fora mais pequena podíase ver mellor nas imaxes, pero non sei, porque como podedes imaxinar a foto non lla tirei eu.

Ainda que na foto non se poida ver ben, xa vos digo que Irene vai ser moi guapa.

Que ninguén o dubide. Cando naza pedireille permiso á nai para que a poidades ver.

4 Aportacións dos visitantes:

  • Xa hai o refran: Dios dalle sobrinhos a quen non ten fillos.
    A foto e unha pasada e Ana flipou.
    Esperamos que todo saia ben e Irene venha sa e xeitosa.
    Un saudo.

    Por Blogger acedre, ás 25/3/06 14:49  

  • Vaia campaña de natalicios que está a haber no blogomillo, que ledicia.
    Eu apúntoche outro refrán que había pintado nun azulexo decorativo, na casa da miña avoa:
    "Gasta en festas e en viño, o que lle has de deixar a os sobriños."
    Xa era vello o azulexo, cando nacín eu,

    Por Anonymous Anónimo, ás 25/3/06 19:57  

  • Se non te animas nunca saberás cómo se sinte ún nese trance. Eu o sei dende hay dous meses. É unha pasada.

    Por Anonymous Anónimo, ás 30/3/06 16:03  

  • Por certo "Xan" cómo che vai na Cruña?? Eu en Madrid lémbrome de seguido até da choiva. Saúdos ós teus irmáns e resto de familia. O dito, para ter fillos hai que entrenar. Dille á túa muller que é bó para a saúde. A min me vai de karallo.

    Por Anonymous Anónimo, ás 30/3/06 16:09  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com