Apocalipse do porco

04 abril 2006

Humor negro

Teño que confesarvos que sempre tiven predilección polo humor negro. Hai pouco alguén me comentaba que lle abriran a cabeza para sacarlle un hematoma do cranio. Cando me dixo que o operaran con anestesia parcial díxenlle: ¡Ah!, logo oiche cando dician, ¡doutor, perdémolo!

Eu son así, díxenllo porque xa pasara a operación e estaba mellor. Non lle faria o mesmo á súa viuva se chegara o caso. Mais no tanatorio de Ourense sonche piores ca min, se non o credes, ollade os chisqueiros que andan a regalar para facer publicidade (si, publicidade, o negocio chegou ó reino da morte).

Podedes atopar a historia na edición de hoxe de La Voz de Galicia. En galego grazas a Vieiros

Por certo, no chisqueiro trae o teléfono por se queredes ir facendo unha reserva.

Eu, igual que fago sempre, esperarei ó último intre. (Neste caso será o derradeiro intre)

0 Aportacións dos visitantes:

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com