Apocalipse do porco

19 abril 2006

Xa está aquí

Hoxe, ás nove...

¡Xa naceu a miña sobriña Irene!

E viña con moita presa, ainda faltaban 2 semáns para que saira de contas e velaí, 3,750Kg.

O seu pai di que é preciosa. Podedes opinar vos mesmos. A foto é do telefono do pai.


Comparade a foto á hora e media, acabada de nacer, ca ecografía que lle fixeran o 24 de marzo.

Parécese mais do que eu esperara e ollade que o xeito de poñer a man é o mesmo nas dúas imaxes. (Xa se está a protexer das fotos).

Esta fin de semán coñecereina. ¡Non me corre o tempo!

5 Aportacións dos visitantes:

  • OLE!!!!!!!!
    Noraboa . A familia medra. Benvida.
    Ese nome soame de algo....... non sei......estarei perdendo a mamoria a longo prazo

    Por Anonymous Anónimo, ás 19/4/06 21:32  

  • NORABOA .....!!
    Voloi

    Por Anonymous Anónimo, ás 19/4/06 21:52  

  • Pois que venha con saude Ireninha.
    Dalle a minha noraboa a tua familia.
    Manha mirarei o video que pos no seguinte posteo: Ana esta a durmir.
    Un saudo.

    Por Blogger acedre, ás 20/4/06 06:10  

  • Pois noraboa, meu. A mimala (pero non moito) e disfrutala.

    Por Anonymous Anónimo, ás 21/4/06 18:54  

  • Por dar unha nota de dar polo cú ó seu pai, diría que é da familia de George Foreman. Eso sí, agora que xa pasaron máis días diréibos que é cagadiña, cagadiña ó seu pai, o ilustre Castro, sen dubida. Lémbrome do meu cando nacéu, só fai 16 semanas, e parecíase a rá Gustavo, e coa cariña chea de golpes e mazadas. É que os fórceps foron inmisericordes con él. Eso sí, agora ten outro aire, pouco Dapena, pero polos xestos que fai, é meu de sobra. Saúdos e noraboa outra vez.

    Por Anonymous Anónimo, ás 5/5/06 14:54  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com