Apocalipse do porco

14 março 2006

90 / 118

Levo xa 90 (con esta) entradas no blogger. Agardaba chegar ás cen para comentalo, pero esta mañá mentras me estaba a barbear lembrei que levaba algunhas mais no opera, 28 mais.

Así esta é a entrada numero 118 dende o día 9 de decembro. Cheguei pasado de freada para poder celebrar nada. Mellor así.

Por certo, lembraredes os que daquela líades isto que naquel apocalipse na Ópera adiqueime case que únicamente a facerlle bonecos de SouthPark ós coñecidos. Supoño que o atoparían noutro lado, pero dun tempo a esta parte hai varios blogueiros galegos que están a facer as súas imaxes. (O final vai ser que non facía tan mal os meus).

Xa non lembraba que deixara barba cando empecei a bloguear.

2 Aportacións dos visitantes:

  • Como molan os bonecos de SouthPark.
    Ummm.
    ¿Cantas visitas teño que facer para que me fagas un?.
    Non sei hai dias que me sento coma Kenny,todo o mundo esperando a miña morte.
    Non os darei ese gusto!!
    Hasta que o Tibet sexa libre un saudo.

    Por Blogger zeke, ás 15/3/06 11:48  

  • Norabóa, alédome moito de que esto funcione o suficiente para que sigas a escribir a diario, xa sabes que se te quedas sen ideas,tes xente que che pode aportar algunhas.

    Saudiños a todos os adictos a apocalipse.

    Por Anonymous Anónimo, ás 15/3/06 13:22  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com