Apocalipse do porco

26 janeiro 2006

A casa do Kevin

Hai uns días podiamos ver en Hidrocube imaxes de Kevin smith falando en público.

Moi recomendable, botaredes unhas gargalladas.

Ben, pois esta é unha foto do seu lugar de traballo. Ainda que se non mo din nunca o pensaría. Os famosos creadores teñen todo revolto igual ca nós. E ademais é "tecnosexual" coma Roi (ou eu mesmo ¿para qué negalo?) E... ¿non terá unha muller este home? ¿Pode ter todo así sen que lle digan nada?

Pero non, a pesar do que poidades pensar, non estiven na súa casa.

Saqueina do seu Blog. My boring-ass life, tamen coñecida como Silent Bob speaks.

Ainda non o vin a fondo, pero nunha ollada xa vin un par de ofertas de cousas asinadas por Kevin. ¡E falaba Melo dun blog comercial!

Haberá que miralo ven antes de dar unha opinión definitiva.

3 Aportacións dos visitantes:

  • E despois hai risas cando describo a miña habitación... Esta porque é máis grande, pero polo demáis non lle teño nada que envexar.

    Por Anonymous Anónimo, ás 27/1/06 14:03  

  • Por certo,que despois de poñer contidos non aptos, vexo que deche coa outra solución para fomenta-la participación no teu blog: comentarios políticamente non correctos. "...E... ¿non terá unha muller este home? ¿Pode ter todo así sen que lle digan nada?".
    Quero que non esquenzas que na miña casa sempre terás un anaco de chán para durmir. Mira que a comprensión é un termo un tanto abstracto. Je,je.

    Por Anonymous Anónimo, ás 27/1/06 14:07  

  • Boa memoria, Turuto.
    Xa sabía eu que podía contar contigo.

    Por Blogger Ghanito, ás 27/1/06 20:05  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com