Apocalipse do porco

14 maio 2006

How the west was won

Pregúntame Makeijan, se a serie de Grizzly Adams era aquela na que salía Zeb Macahan.

Non ho, aquela estreouse na TVE co título de "La conquista del Oeste".

Pouco mais lembraba da serie, nin escribir o apelido dos Maqueighan sabía.

Pescudando na rede vexo que a serie de Zebulon Macahan e a súa familia non durou moito, normal, con episodios de dúas horas.


Pescudando un chisco vexo que Luke Macahan era Bruce Boxleitner (o home do soriso da foto) Se cadra o lembraredes da serie "O espantallo e a señora King" que puxeran na TVG.

Da serie "La conquista del Oeste" fixeran un xogo de mesa que algún amigo meu tiña (non lembro quen).

Non me podo comparar con Turuto, si el lembrara a serie sabería os nomes das persoaxes e os actores sen necesidade da rede. Si lembro, que esta serie gustárame no seu día, mais ainda ca de Grizzly Adams.

3 Aportacións dos visitantes:

  • Eu non lembro muito da serie pero que eu non era mui afeizoado a tele (debo de ser rarisimo).

    Por Blogger acedre, ás 14/5/06 23:30  

  • La verdad os he visto tan obsesionados con la serie de Grizly Adams, de la que no me acuerdo para nada, pero que parece ser que era una historia zoofílica en toda regla, que tengo que anunciaros que esta mañana desayunándome con el fotogramas me encontré con que han hecho una peli que se estrena en verano. Aviso ya de antemano que no pienso ir a verla.

    Por Anonymous Anónimo, ás 15/5/06 10:31  

  • É máis dificil decir Mcahan que Ghanito, ou non?

    Por Anonymous Anónimo, ás 15/5/06 11:19  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com