Apocalipse do porco

27 janeiro 2006

contador

Xa que algúns non tendes sangue e nunca dicides nada, puxen este contador que hai ó fondo da páxina.

Non vale para moito, porque só conta cada actualización da páxina e non da mais información, pero para empezar terá que valer. Sirveme para saber si é verdade que alguén entra ou estou a escribir para Jandrix (agradecense moito os comentarios, meu). A verdade é que o meu blog chámase "Apocalipse do porco", e o de Jandrix "Aportacións" e podedes atopalo ó final de cada post que eu fago.

As mais das veces as entradas do contador serán miñas, porque cada vez que fago un post entro un par de veces para mirar como queda e ir correxindo. Xa digo que haberá que buscar outro mellor. Se alguén coñece algún bo, que avise.

¡E me aprenda a usalo, se fai favor!

¡¡Modificación!!

Xa lle copiei o contador o contador ó blog de Hidrocube. O novo é moito mais discreto e dame unha pouca mais de información.

3 Aportacións dos visitantes:

  • Nova entrada para o meu blog "aportacións dos visitantes".
    Gracias a ti, Ghanito, por entreternos. Ainda que non se animen a escribir, teño constancia de que moita xente segue as tuas actualizacións. Tentarei relaxarme e non comentar todo.
    ¿Para cando a terceira temporada de Cálico Electrónico?

    Por Anonymous Anónimo, ás 27/1/06 22:11  

  • Se deixas de comentar é posible que teña que deixar isto.

    El nonca faría tal..

    ¡Non o fagas Jandrix!

    Por Blogger Ghanito, ás 28/1/06 01:19  

  • Que non comentemos non quere dicir que non visitemos con entusiasmo o teu blog,é máis eu entro un par de veces ó día a ver se hai novidades, e me consta queun dos lugar máis visitado entre os achegados ( hainos enghanchados ). NON O DEIXES ,e que ó escribire que xa se sabe queda todo rexistrado. je je.
    persevera meu rei!!
    aser

    Por Anonymous Anónimo, ás 28/1/06 14:03  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com