Apocalipse do porco

18 maio 2006

Unhas cañas

Onte coñecín persoalmente a Dorfun, tomamos unhas cañas, falamos un bo intre e regaloume dous libros en galego (Ó principio foi a liña de comandos e Os dados do reloxeiro) que ofrecera no seu blogue. Foi un bo xeito de celebrar o día das letras. Se cadra xa vistes a miña anotación no seu blogue, hoxe deixou a súa no meu, xusto na entrada aterior a ista.
Se algún non o coñece ainda ó Dorfun e lle quere ver a pinta, é este.


A foto non é do día das letras. ;-D

6 Aportacións dos visitantes:

  • Xa tenho ganhas de conhecer personalmente a mais dun blogueiro.
    De hoxe nun mes estou na terrinha de volta.

    Por Blogger acedre, ás 19/5/06 04:34  

  • ...ala carallo! ...ala vai o anonimato ... eu só garanto fotos oficiais miñas, esta: http://dorfun.webcindario.com/dorfun.png

    Por Blogger dorfun, ás 19/5/06 14:34  

  • Xa estás de volta no economato, home.

    Por Blogger Ghanito, ás 19/5/06 16:27  

  • Ai acedre cando veñas, vas ter que mercar unha axenda se non a tes xa.
    E que bo volos dous, non? Recórdame aos chats e cousas desas, estou emocionada agora mesmo ahahahaha en serio :)

    Por Blogger besbe, ás 19/5/06 17:39  

  • (estivome ben... hai veces que era mellor non abrir a boca) XD

    Por Blogger dorfun, ás 19/5/06 19:38  

  • Anunciate gratis en Galego


    www.atopar.es "Anuncios en Galego"

    Por Anonymous Anónimo, ás 25/10/08 22:26  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com