Apocalipse do porco

17 maio 2006

Fixen un novo amigo

O meu novo amigo entrou hoxe no meu blogue ás 9:45 da mañá e deixoume algún comentario.
Seica gustoulle o meu blogue,que me di cousas tan bonitas como:
Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
Looks nice! Awesome content. Good job guys.
Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.

Ainda que a que mais repetíu foi:
Looks nice! Awesome content. Good job guys. (21 veces)

O seu nome é Anonymous ainda que se cadra tamén o coñeceredes polo nome de bot, chámase así porque fai moito a pelota e por iso bota.

Por se este amigo volta púxenlle un pasatempo nos comentarios, así que os poucos que me comentabades teredes que introducir un texto de verificación da vosa humanidade.
E a ver cando algún deixa 41 comentarios como fixo este novo amigo.

5 Aportacións dos visitantes:

  • Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
    Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
    Looks nice! Awesome content. Good job guys.
    Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.

    Por Blogger zeke, ás 17/5/06 13:01  

  • Looks nice! Awesome content. Good job guys.

    Por Blogger zeke, ás 17/5/06 13:02  

  • BWHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

    Por Blogger zeke, ás 17/5/06 13:02  

  • Vaites, un robot posuíu ó Zeke, ¿ou converteuse nun novo supermalvado pola sobredose de banda deseñada da Marvel?.

    Por Blogger Ghanito, ás 17/5/06 13:53  

  • El mundo sera mio!!!
    Me caes bien asi que te regalo Australia.

    Por Blogger zeke, ás 18/5/06 15:05  

Enviar um comentário

<< Home


 
ecoestadistica.com